söndag 14 oktober 2012

Fotogenlampan och lite andra fynd!

Fotogenlampan...
Ja, det här är lampan jag fyndade förra söndagen, från "5:ans" för 150 kr! 

Och igår fortsatte fyndjakten på storloppis i Arcus-hallen i Luleå, det här
 kom jag bland annat hem med därifrån...


...biblar, liten hylla och blåsta skomakarskärmar... 

...ja, det blev ju förstås liiiite mer än det här men det är allt som jag 
lyckats fånga på bild än så länge...

Som avslutning bjuder jag på ett litet stilleben jag pysslade med tidigare i veckan 
då jag flyttade runt lite prylar. Nu ska jag sova, hoppas alla får en bra vecka!






1 kommentar:

  1. Tack gulliga du för din rara hälsning på min blogg.
    Hoppas att monogrammen har kommit till dig och att du gillar de.
    Så fina saker du har fyndat!
    Med gamla böcker är det alltid så roligt att styla.
    Så fint blev din nya hörna.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!