onsdag 29 maj 2013

Loppeliloppis


Gjorde mig ett litet titt-skåp av en loppad låda, och jag blir så glad över mitt "skrot"... 




Det blåa som hänger på skåpet är ett tallriksställ och det köpte jag hos ett mycket trevligt par i Hammerdal. Wegler hette de och de hade mycke fina gamla möbler! 

Hoppas att ni som kikar in här har ett lika härligt väder som vi har här uppe i norr! Idag har jag vabbat och kunnat njuta en del ute i solen, men glädjen har inte riktigt infunnit sig... Igår förlorade ännu en alldeles för ung kvinna kampen mot cancern, hon har två barn och yngsta är knappt ett år. Varför, varför, varför får så många unga mammor cancer? Det måste finnas ett svar där ute, nått beror det på. Flamskydd, p-piller, tillsatser i maten, nått vara mammor stoppade i sig,  eller bara kombinationen av allt kanske? 

Har du nån teori?

Kramar från Jenny
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!