fredag 17 maj 2013

Pinterest...

Har upptäckt en ny värld... Pinterest! 

Numer bläddrar jag inte i prassliga tidningar längre innan jag ska somna, nej nu scrollar jag sida upp och sida ner och förundras och inspireras av allt fint och alla fiffiga diy-tips som finns samlat där! 

Idag har vi haft en riktigt härligt solig dag, det är otroligt vilken energi man (jag) får av ljuset. Trots att klockan passerat midnatt ser jag fortfarande ett gult ljus på himlen från solen! Vill bara vara vaken och pyssla!

Hann iaf med lite pyssel på dan idag! Idén till den här söta ugglepåsen har jag naturligtvis fått från pinterest... //kram från Jenny


1 kommentar:

  1. Men hej Jenny! Ska du på långloppis?! ..ända ner till Norrfrid?!:) Jag får en kompis på besök och vi ska åka runt på lite loppisar runt stan och så ska vi träffa Eija på Norrfrid oxå men vet inte vilken tid!:)

    Ha en trevlig loppistur!
    kram

    SvaraRadera

Jag blir såå glad att du tagit dig tid att lämna en kommentar!!!